عربی

عربی
امام خمینی (ره):زبان عربی زبان اسلام است 

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

در فراغت جهان را قیامت گونه دیدم

 

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

فقط اشک دیدگانم نیست که نشان من است

من جرب المجرب حلت به الندامه

کسی که آزموده را بیازماید پشیمان می شود

 

فی بعدها عذاب فی قربها السلامه

در هجرانش رنج و در کنارش سلامت است

 

و الله ما راینا حبا بلا ملامه

سوگند به خدا که عشق بدون ملامت ندیدم

 

حتی یذوق منه کاسا من الکرامه

تا اینکه از جام جود و بخشش شما قدحی بنوشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:, ] [ 18:58 ] [ فاطمه ] [ ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عربی و آدرس arabi8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: